{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

Projekt:

„A Tarr Kft. munkaerőfejlesztése képzések megvalósításával”

palyazat_mhelyi_aloldal_albanner_2021

GINOP Plusz-3.2.1-21 – „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”

Projekt ismertetése:

A TARR Kft. a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program Plusz éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1300/2021. (V. 21.) Korm. határozatban nevesített, GINOP Plusz-3.2.1-21 – „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című kiemelt projekt Felhívása alapján az Innovációs és Technológiai Minisztérium valamint a fővárosi és megyei kormányhivatalok által alkotott konzorcium a foglalkoztatás elősegítéséről és munkanélküliek ellátásáról szóló 1991. évi IV. törvény, továbbá a foglalkoztatást elősegítő szolgáltatásokról és támogatásokról szóló 100/2021. (II. 27.) Korm. rendelet felhatalmazása alapján feltételesen vissza nem térítendő támogatás elnyerésére 2021. december 28-án sikeres pályázatot nyújtott be. A Tolna megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási, Munkaügyi és Munkavédelmi Főosztálya, mint Támogató a pályázatot 2022. február 8-án 12.609.000 Ft feltételesen vissza nem térítendő támogatásban részesítette. A program forrását az Európai Szociális Alap+ és Magyarország költségvetése társfinanszírozásban biztosítja.

Projekt alapadatok:

A kedvezményezett neve: "TARR" Építő, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Szerződött támogatás összege: 12.609.000 Ft

A képzések bemutatása:

1. Haladó office informatikai program
2. Kommunikáció, konfliktuskezelés és asszertivitás
3. Időgazdálkodás, stresszkezelés
4. A hatékony vezetői eszköztár
5. Vezetői viselkedés
6. Értékesítési program
7. Problémamegoldás program