{{ cartIndex + 1 }}

{{ getLabelForAddress(cart.settlementResponse) }}

Ehhez a címhez rendelődik amit a kosárba tesz

Összesen: ({{ cartIndex + 1 }}. címre):

Kedvezményes havi díj

{{ cart.shoppingCartDTO.monthlyFee | price }} Ft / hó

Átvételkor fizetendő:

{{ cart.shoppingCartDTO.fullPrice | price }} Ft

Az ajánlatkérés nem sikerült! :(

A megrendelés véglegesítéséhez kérünk keress minket info@tarr.hu e-mail címünkön, telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1223, vagy személyes ügyfélszolgálatainkon.

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után. Igényleadás után várhatóan 1-2 munkanapon belül megkeresünk a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

Sikeres igénybejelentés

Kollégáink hamarosan megkeresnek a megadott e-mail vagy telefonos elérhetőségeden.

Weboldalunkon leadott rendeléseket igénybejelentésnek tekintjük. A megrendelés nem minősül szerződéskötésnek, szolgáltatási kötelezettséget nem von maga után.

Részletes akciós és szerződéskötési feltételek az adott szolgáltatástípusra vonatkozó Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

info@tarr.hu e-mail címünkön, telefonos ügyfélszolgálatunkon: 1223, vagy személyes ügyfélszolgálatainkon.

Készülékek házhoz szállítását a vételár megfizetéstől számított 5 munkanapon belül vállaljuk. Vételár megfizetése történhet virtuális bankkártya tranzakció útján (ügyfélkapun keresztül), Tarr ügyfélszolgálati irodában készpénzzel vagy bankkártyával, banki átutalással. Banki átutalással történő befizetést akkor tekintjük sikeres fizetésnek, amennyiben a pontos összeg a Tarr Kft. pénzforgalmi számlájára megérkezett és egyértelműen beazonosítható, azáltal, hogy a közlemény rovatban szerepel a Tarr ügyfélszám. Házhoz szállítás esetén, amennyiben sérült a csomagolás tartalma, kérjük haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunknak. Készülék futárszolgálattól történő átvételekor, amennyiben a megrendelt termék külső csomagolásán sérülés látszik (szakadt, nyomott, nedves, deformálódott, sérült a ragasztószalag), kárjegyzőkönyv felvételét kérheted a futártól.

Amennyiben bruttó 10.000 Ft feletti vételárú készülék meghibásodását a vásárlástól számított 3 munkanapon belül észleled úgy, csereigénnyel élhetsz ügyfélszolgálatunkon. Weboldalunkon rendelt termékek esetén 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, melyet ügyfélszolgálati csatornáinkon jelezhetsz. A termék visszajuttatásának költsége a fogyasztót terhelik. A termék teljes árát visszafizetjük számodra, amennyiben a kipróbálás a termék tulajdonságainak megvizsgálásához szükséges használatot nem haladta meg.