Ügyfélkapu
Tisztelt Előfizetőnk!
A TARR Kft. folyamatosan törekszik arra, hogy Előfizetőinek minél kényelmesebbé, gördülékenyebbé tegye szolgáltatásaival kapcsolatos ügyintézését.
2012. február 20-tól lehetőséget biztosítunk minden kedves Előfizetőnknek – aki regisztrál az Ügyfélkapu szolgáltatásunkra – hogy még könnyebben, gyorsabban tudjon kapcsolatot teremteni cégünkkel, valamint meglévő szolgáltatásaival kapcsolatosan informálódni tudjon.
ÚJRA bruttó 300Ft kedvezmény kábeltelevízió előfizetési díjából, ha most regisztrál Ügyfélkapu rendszerünkbe. Az akció 2012. május 3-tól visszavonásig érvényes!
-
Jelenleg az alábbikra tudja használni az ügyfélkaput:
● Könnyen és gyorsan meg tudja tekinteni, hogy milyen szolgáltatásokat vesz igénybe.
● Meg tudja változtatni levelezési posta címét.
● Számláival kapcsolatosan juthat információhoz:
√ le tudja kérni egyenlegét
√ meg tudja nézni esetlegesen fennálló tartozását, akár azt is, hogy mely számlával maradt el.
● Amennyiben szolgáltatásaival kapcsolatban hibát észlel, azt sorban állás nélkül, online be tudja jelenteni, nincs szükség telefonhívásra, vonalban várakozásra.
● Hibabejelentést tud tenni.
Regisztráljon MOST Ügyfélkapu szolgáltatásunkra: Ügyfélkapu
Regisztráció folyamata TARR hálózatból:
TARR hálózatból történő regisztráció esetén a modem adatait felhasználva a program azonosítani tudja Önt, ezért a regisztráció folyamata egyszerűsödik. Az online felületen a ’Regisztráció’ gombot lenyomva a regisztrációs felület jelenik meg, ahol a következő adatok megadása kötelező: Felhasználónév, Kapcsolattartási e-mail cím. A sikeres regisztráció további feltétele az ’Online Ügyfélszolgálat Igénybevételi feltételeinek’ elfogadása. Ügyfélkapu
A regisztrációs folyamat elutasításra kerül, ha:
a regisztrációhoz használt modem nem magánelőfizetőhöz tartozik (nem magánelőfizetői regisztráció csak ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges)
● korábban már regisztrált ügyfél (ügyfélszám) próbál újra regisztrálni
● megadott felhasználónév már létezik az adatbázisban
● kötelezően kitöltendő adatok nincsenek kitöltve
● az Online ügyfélszolgálat igénybevételi feltételei nincsenek elfogadva
Ha a fenti esetek egyike sem fordul elő, akkor a program az ügyfél regisztrációjához szükséges jelszót a felületen megjeleníti (Kérjük, ezt az első belépéskor változtassa meg a Beállítások menüpont alatt), ezzel regisztrációs folyamat véget ér.
Regisztráció folyamata külső hálózatból:
Az online felületen a ’Regisztráció’ gombot lenyomva a regisztrációs felület jelenik meg, ahol a következő adatok megadása kötelező: Ügyfélszám, Előfizető neve, Anyja neve, Születési hely, Születési idő, Kapcsolattartási e-mail cím,Választott felhasználónév. A sikeres regisztráció további feltétele az ’Online Ügyfélszolgálat Igénybevételi feltételeinek’ elfogadása. Ügyfélkapu
A regisztrációs folyamat elutasításra kerül, ha:
● az ügyfél nem valós ügyfélszámot ad meg
● a megadott ügyfélszám nem magánelőfizetőhöz tartozik (nem magánelőfizetői regisztráció csak ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges)
● korábban már regisztrált ügyfél (ügyfélszám) próbál újra regisztrálni
● megadott felhasználónév már létezik az adatbázisban
● kötelezően kitöltendő adatok nincsenek kitöltve
● az Online ügyfélszolgálat igénybevételi feltételei nincsenek elfogadva
Ha a fenti esetek egyike sem fordul elő és a kitöltött adatok minden egyes karaktere egyezik az ügyfélnyilvántartó rendszerben tárolt adatokkal, akkor a program az ügyfél a regisztrációjához szükséges jelszót a megadott e-mail címre elküldi Önnek és ezzel a regisztrációs folyamat véget ér.
Ha a bevitt adatok nem 100%-ban egyeznek, akkor a regisztrációs kérelem az ügyfélnyilvántartó rendszerbe kerül hitelesítésre és elbírálás után a kérelem elfogadásra/elutasításra kerül. A döntésről az ügyfél a megadott e-mail címen értesítést kap, elfogadás esetén a belépéshez szükséges jelszóval. A regisztráció folyamata itt véget ér.
Belépés folyamata:
Amennyiben Ön regisztrált, alap esetben a választott felhasználónév/e-mail-ben kapott jelszó párossal tud belépni az Ügyfélkapu rendszerbe.
Ha a belépés során a jelszavát három egymást követő belépési kísérletnél is elrontja, akkor a regisztráció újra aktiválásra kerül, a korábban megadott kapcsolattartási címre a program automatikus e-mail-t küld az újonnan generált jelszóval, és a továbbiakban ezzel a jelszóval tud belépni.
Amennyiben elfelejtette jelszavát, akkor a belépési felületen a megfelelő link-re kattintva új jelszót igényelhet. Amennyiben a korábbi jelszavát az ügyfélszolgálaton kapta (nem magán előfizető), akkor új jelszót ismét csak az ügyfélszolgálaton keresztül kaphat, ellenkező esetben a program automatikus e-mail-t küld az újonnan generált jelszóval, a továbbiakban Ön ezzel a jelszóval tud belépni.
Bízunk benne, hogy fejlesztésünk az Ön kényelmét szolgálja és a továbbiakban megelégedésére tudja használni Ügyfélkapu rendszerünket.