2016.11.28-tól Andrioidos operációs rendszerrel rendelkező készülékeknél verzió frissítésre van szükség.

A MobilTV 2.20 verziónál régebbi verziók esetén kérjük ügyfeleinket a Playstore-ból szíveskedjen frissíteni az applikációt. Ez természetesen nem hiba hanem a fejlődés része. 

 

TARR MobilTV alkalmazás - Bárhol, Bármikor több képernyőn!

 

A TARR MobilTV alkalmazás segítségével a TARR Kft. csatornakínálatának legnépszerűbb csatornái érhetőek el mobil eszközökről. Az elérhető csatornák az előfizetett kábeltévé csomagtól függenek. 

Az alkalmazás használatához folyamatos szélessávú internetkapcsolat szükséges. A hálózati adatforgalmazásból származó költségek az alkalmazás felhasználóját terhelik. A generált adatforgalom az internet-előfizető díjcsomagja és mobil szolgáltatójának mindenkor hatályos díjszabása szerint számlázódik.

A TARR Kft. a TV csatornákkal kötött szerződések alapján a bizonyos műsorszámokat időszakosan nem továbbíthat (tehát adott műsorszám nem nézhető a MobilTV alkalmazáson keresztül) helyette fekete képernyő vagy rendszerüzenet látható, illetve  bizonyos eszközökön (pl: okostévéken) korlátozhatja bizonyos csatornák teljes vagy időszakos elérését. A fenti okok miatt a TV csatornához történő időszakos vagy teljes hozzáférés korlátozása nem minősül műszaki hibának. 

A következő eszközön használhatod a szolgáltatást:

-       Android: Tablet és telefon, amelyeken legalább Android 4.0-ás operációs rendszer fut.

Android alkalmazás letöltése a Play Áruház-ból: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.tarr.tarrmobiltv

Új verzió szám: 1.6 (8)

-       iOS: iPad és iPhone, amelyeken 7es vagy 8as iOS operációs rendszer fut.

iOS alkalmazás letöltése az App Store-ból: https://itunes.apple.com/us/app/tarr-mobiltv/id916921166?l=hu&ls=1&mt=8

Új verzió szám: 1.1 (221)

-       Windows Phone: Tablet és telefon, amelyeken legalább Windows Phone 8.0-ás operációs rendszer fut.

Windows Phone alkalmazás letöltése: http://www.windowsphone.com/hu-hu/store/app/tarr-mobiltv/0c75f162-56cb-46a9-961c-cbac037b1579

SMART TV-ken elérhető:

-       Panasonic SMART TV: (2011, 2012, 2013, 2015-ös modell) 2015 februárjától a már a store-ban! A TARR MobilTV az első magyar nyelvű alkalmazás Panasonic SMART TV-re. Fontos megemlítni, hogy kizárólag magyar területi beállítással tölthető le egyelőre.

-       Samsung SMART TV: (2012, 2013, 2014 és 2015-ös modell)

-       LG SMART TV: (2014-es modell) HAMAROSAN a store-ban!                          

Számítógép: Alkalmazásunk PC-ről is elérhető a következő weboldalon: www.tarrmobiltv.hu (a szolgáltatás igénybevételéhez működő FLASH Player szükséges)

Kik vehetik igénybe?

A szolgáltatást lakossági  TARR Kábeltelevízió előfizetők díjmentesen vehetik igénybe. Az ajánlat visszavonásig érvényes. Üzleti előfizetők részére nem elérhető a szolgáltatás.

További fontos információk

•    Tartalomvédelmi okokból a „feltört” (rootolt) készülékeken a szolgáltatatás nem vehető igénybe!

•    A TV csatornák élő műsora a TARR Kft. lakossági kábeltévé előfizetői számára érhetőek el, külön díj fizetése nélkül.

•    A szolgáltatás csak Magyarországon vehető igénybe, minden magyarországi szélessávú internet-kapcsolattal rendelkező  felhasználó számára.

•    A szolgáltatás igénybevételéhez regisztráció szükséges, amely során mobiltelefonszámot szükséges megadni. A telefonszámnak aktívnak kell lennie, mert a regisztrálót adategyeztetés céljából megkeressük. 

Gyakran ismételt kérdések

1. Mik a regisztráció feltételei?

A szolgáltatásra bárki regisztrálhat, aki 18. életévet betöltötte és a TARR Kft. kábeltévé szolgáltatással rendelkezik, valamint elfogadja a szolgáltatás feltételeit. A regisztrációhoz TARR Kft. előfizetőként a szolgáltatás feltételeinek elfogadásán kívül mobil telefonszám megadása szükséges.

Azon ügyfeleink, akiknek a kábeltévé szolgáltatása korlátozásra került (pl.: díjtartozás miatt) a TARR MobilTV szolgáltatást nem vehetik igénybe.

2. Hogyan regisztrálhatok a szolgáltatásra?

Letöltés után az alkalmazást automatikusan telepíti az eszköz. Az applikáció elindítása után a regisztráció lehetőséget kell kiválasztani. A regisztrációhoz aktív mobiltelefonszám megadása szükséges, amelyet a TARR Kft. nyilvántartásba vesz.

A regisztrációt követően a TARR Kft. munkatársai az adott telefonszámon megkeresnek és véglegesítik a regisztrációt. A sikeres azonosítást követően SMS-ben kiküldünk neked egy jelszót, amely segítségével el tudod indítani a TARR MobilTV alkalmazást.

Amennyiben 08:00 és 20:00 között regisztrálsz kollégáink 1 órán belül megkeresnek. Amennyiben 20:00 és 08:00 között (pl.: éjszaka) regisztrálsz a regisztrációt véglegesítő hívás (verifikációs hívás) csak másnap reggel jöhet létre. 

Amennyiben a regisztrációt életbe léptető verifikációs hívás 24 órán belül (egymást követő 3 alkalommal) nem jön létre a TARR MobilTV szolgáltatás regisztrációja törlésre kerül és ugyanazon telefonszámról 90 napig újabb regisztráció nem jöhet létre.

A szolgáltatást az összes lejátszó eszközén ezzel a telefonszámmal és az erre a számra SMS-ben küldött jelszóval tudja igénybe venni.

Jelszó módosítását bejelentkezés után, bármely eszközén elvégezheti a Beállítások / Jelszó változtatás menüpontban.

A szolgáltatás használata során ezt a telefonszámot nem terheljük meg semmilyen költséggel, a számra csupán a szolgáltatás regisztrációja és a TARR Kft.-vel történő kapcsolattartás miatt van szükség.

3. Hogyan tudom használni a szolgáltatást?

A szolgáltatás számítógépen, Samsung SMART TV-n, táblagépen és mobil eszközökön is használható.

Az alkalmazás legalább Android 4.0-ás operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonokon és táblagépeken, valamint legalább 6.0-ás iOS szoftverrel rendelkező iPhone-on és iPaden, illetve a megfelelő típusú Samsung SMART TV készülékeken érhető el. A szolgáltatás igénybevételére alkalmas eszközök körét folyamatosan bővítjük!

A szolgáltatás oldalai csak magyarországi IP címről és honos hálózatról böngészhetőek, és a szolgáltatás csak Magyarország területén vehető igénybe.

4. Hány készüléken használhatom egyszerre a TARR Mobil TV-t?

Egy felhasználóhoz (1 telefonszám, 1 jelszó, 1 előfizető), összesen 5 különböző eszköz regisztrálható az alábbiak közül:

•   iOS (iPhone, iPad)

•   windows (PC, telefon)

•   android (telefon, tablet)

•   okos TV (Samsung Smart TV, LG Smart TV)

Az 5 eszköz közül egyidejűleg, csak 2 eszközön nézhető a TV csatornák élő adása.

Ha egy új készüléket szeretnél használni, akkor az applikáció vagy a TARR MobilTV portálon (regisztrált eszközök menüpont) keresztül törölhető a régi eszköz és regisztrálható az új eszköz.

5. Milyen díja van a szolgáltatásnak?

A TARR Kft. kábeltévé előfizetők számára a szolgáltatás díjmentes.

6. Milyen csatornákat láthatunk?

Az alkalmazás használata során azon csatornákat nézheted, amely csatornák az előfizetett csomag kínálatban is elérhetőek a számodra, és amelyek elosztáshoz a csatorna tulajdonosa is hozzájárult.  2015. május 4-től  30 darab  csatornát osztunk el, amiből azt láthatod, amelyek az előfizetett csomag csatornakiosztásában is megtalálhatóak! 

7. AVG Internet Security programot használok és nem működik a MobilTV alkalmazás. Mit tegyek? 

Tapasztalataink szerint az AVG Internet Security-be integrált tűzfal blokkolta a TARR MobilTV használatát. Ezt kikapcsolva működik az alkalmazás. 

Amennyiben a TARR MobilTV alkalmazás használata során bármilyen problémát tapasztalsz, vagy kérésed, észrevételed lenne, kérjük, küldd el számunkra az info@tarr.hu e-mail címre.

Csatorna ajánló

Összes csatorna: