Weboldalt fejlesztünk!

Weboldalunk fejlesztés alatt áll. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük! Észrevételeidet szívesen vesszük, kérlek ide küldd: info@tarr.hu

TARR MobilTEL

A TARR MobilTEL egy olyan helytől független telefonszolgáltatás, amely ötvözi a megszokott vezetékes telefonszolgáltatás kényelmét és a mobilitás érzését. Alacsony percdíjakkal, 06-21-es telefonszámmal és páratlan extra szolgáltatásokkal vár téged is a világ minden táján!


  • Szeretnél beszélni szeretteiddel az otthonodtól távol, úgy hogy nem kell azon aggódnod, mennyibe fog mindez kerülni?
  • A TARR MobilTEL szolgáltatás használatához nincs másra szükséged, mint egy okos eszközre (telefon, tablet), stabil (szakadásmentes) internet kapcsolatra és az eszközre letöltött TARR MobilTEL alkalmazásra.
  • Könnyedén bonyolíthatsz telefonhívásokat a mobilodon úgy, hogy a Magyarországon megszokott vezetékes szolgáltatásokra jellemző, olcsó telefon percdíjakat használsz, jelentősen csökkentve ezzel a mobilszámládat.

Mi szükséges a használatához?

  • Szélessávú internet kapcsolat az igénybevétel helyszínén.
  • Okos eszköz (tablet, mobiltelefon) legalább Android 4 operációs rendszerrel.
  • TARR vezetékes telefon előfizetés vagy önálló előfizetés a TARR MobilTEL szolgáltatásra.
  • Regisztrációhoz magyar állampolgárság és lakcím.
  • TARR ügyfelek esetén TARR Ügyfélkapu regisztráció.

Miért válaszd a TARR MobilTEL-t?

  • Vége a helyhez kötöttségnek! A világon bárhonnan bárhová tudsz hívást kezdeményezni (vezetékes, mobil, külföldi szám is hívható)!
  • Akár itthon, akár külföldön tartózkodsz, szinte minden magyarországi és nemzetközi vezetékes és mobil hálózatból is hívható!
  • A TARR hálózatán belülre és a TARR MobilTEL szolgáltatások között 0-Ft-os percdíjért telefonálhatsz az egész világon.
  • Nincs egyszeri belépési díj.
  • Nincs hűségnyilatkozat.
  • Kiváló hangminőség.
  • Jelentős megtakarítás a mobil telefonköltségekhez képest.
  • Nincs előzetes egyenleg feltöltési kötelezettség és nem kell megadnod bankkártyád adatait.
  • Utólagos fizetési kötelezettség.
  • Számládat online is fizetheted a TARR ügyfélkapun keresztül napi 24 órában.

Fontos tudnivalók a szolgáltatás használatához

  • A szolgáltatás csak aktív internet kapcsolattal használható! Offline módban sem hívásokat indítani, sem fogadni nem lehet.
  • A TARR MobilTEL alkalmazásban a hívások fogadására csak akkor van lehetőség, ha az alkalmazás fut és aktív. Azaz ha az operációs rendszer leállítja vagy a háttérbe teszi, akkor nem alkalmas hívás fogadására. Ilyenkor a hívó fél „nem kapcsolható” jelzést kap.
  • A TARR MobilTEL szolgáltatásról indítható segélyhívás, de a szolgáltató nem adja át az ESR (egységes segélyhívó rendszer) adatot a hatóságoknak, azaz a szolgáltató nem tudja, hol van a hívó fél valójában, így a segítséget sem tudja automatikusan odaküldeni a hatóság (pl mentők, tűzoltók stb.).
  • A szolgáltatás minősége több olyan tényezőtől függ, melyekre a TARR Kft.-nek nincs hatása. Ilyenek például a hálózat, az internet előfizetés, az internet forgalom terheltsége, a WiFi körülményei, a használt mobiltelefon típusa, paraméterei.
  • A TARR MobilTEL szolgáltatás átadási pontja a TARR Kft. telefonközpontjának (SSW) bemeneti pontja.
  • A TARR MobilTEL felhasználási feltételeit a TARR Kft. Általános Szerződési Feltételei tartalmazzák.
  • Lakossági előfizetés esetén egy előfizető korlátozott számban fizethet elő TARR MobilTEL szolgáltatásra.
  • Egy TARR MobilTEL előfizetés 1 eszközön használható.
  • A TARR MobilTEL alkalmazás több kényelmi funkcióval is rendelkezik, mint például a hívást átirányítás, hívástiltás, hívásrészletező kérése. Ezen beállítási lehetőségek láthatóak az applikáció menü rendszerében, ezeket beállítani csak a TARR ügyfélszolgálaton keresztül lehet.
  • Mobil internet használata esetén a mobilinternet szolgáltatód az adathasználat után díjat számíthat fel.
  • A TARR MobilTEL alkalmazás használja a mobiltelefonod névjegyeit, fogadhat és indíthat hívásokat.

Fontos tudnivalók a TARR vezetékes telefonnal rendelkező ügyfeleknek

A TARR MobilTEL applikációval indított hívások forgalmi díjai a havi számlán kerülnek feltüntetésre. A mobil applikáció segítségével indított hívásaid díját bele kell érteni az ügyfélszám szintű hot limitbe (maximum számla összeg), tehát ezek összeadódnak.

A TARR MobilTEL deaktiválásra kerül és nem lesz elérhető a továbbiakban, amennyiben:

  • a vezetékes szolgáltatást felmondod
  • megváltozik az ügyfélszámod
  • kéred vezetékes telefonszámod megváltoztatását.

Az alkalmazás havi-, és percdíjai

  • TARR vezetékes telefonszolgáltatás előfizetése esetén a szolgáltatásnak nincs havidíja. 1 db TARR vezetékes előfizetéshez 1 darab TARR MobilTEL regisztráció igényelhető díjmentesen.
  • TARR Kft. vezetékes internet és kábeltévé előfizetés igénybevétele esetén a szolgáltatás havidíja bruttó 490 Ft. TARR vezetékes szolgáltatásokhoz annyi TARR MobilTEL előfizetés igényelhető kedvezményes díjon, ahány vezetékes szolgáltatásod van.
  • Amennyiben nincs TARR vezetékes távközlési szolgáltatásod, vagy több előfizetést igényelsz, mint amennyit kedvezményesen igénybe vehetsz, a TARR MobilTEL havidíja bruttó 2000 Ft.
  • A szolgáltatás percdíjai azonosak a TELE-TARR díjcsomag díjaival, melyet a hatályos ÁSZF-ben elolvashatsz.

Az árak az áfát-t tartalmazzák és visszavonásig érvényesek hűségnyilatkozat, határozott idejű szerződés nélkül.

Regisztráció menete TARR ügyfeleknek

A szolgáltatás igénybevételéhez TARR Ügyfélkapu regisztráció szükséges! Amennyiben nem rendelkezel TARR ügyfélkapuval, kérjük, regisztrálj!

Töltsd le a TARR MobilTEL applikációt a Google Play áruházból, majd nyisd meg az alkalmazást! Amennyiben már a TARR Kft. ügyfele vagy, kérjük a következő lépéseket kövesd:

  1. Lépj be a TARR Kft. online ügyfélkapu rendszerébe! https://ugyfelkapu.tarr.hu
  2. A szolgáltatások menüpont kiválasztása után a "Különálló szolgáltatások" felsorolásánál válaszd ki a TARR MobilTEL szolgáltatást!
  3. A megjelenő oldalon a szerződés műszaki adatainál meg kell adnod egy tetszőleges egyedi azonosítót. Az azonosító csak kis betűt, nagy betűt, számot tartalmazhat és minimum 4 karakter hosszú legyen!
  4. A felvitel gomb megnyomását követően a megjelenő QR kódot olvasd be a mobil eszközödön a TARR MobilTEL alkalmazáson keresztül, az "Aktiválás QR kóddal" gomb megnyomásával.

Regisztráció menete NEM TARR ügyfeleknek

A szolgáltatás igénybevétele nem TARR ügyfeleknek hosszadalmasabb és időigényesebb folyamat.

  1. Töltsd le a TARR MobilTEL applikációt a Google Play áruházból!
  2. Nyisd meg az alkalmazást!
  3. Válaszd a Regisztráció gombot!
  4. Töltsd ki a kért adatokat! Az adatokra a hatályos jogi szabályozás miatt van szükségünk, azokat bizalmasan kezeljük.
    Az adatoknál megadandó ügyfélkapu azonosító és ügyfélkapu jelszóval később a TARR Ügyfélkapudba tudsz majd belépni. A jelszó legalább 6 karakter hosszú legyen, tartalmazzon kis és nagybetűt, valamint számot!
  5. A sikeres regisztráció után kollégáink a megadott mobil számon keresni fognak és véglegesítik regisztrációdat!

Hasznos, ha tudod

TARR MobilTEL alkalmazás inaktív állapotba kerül, amennyiben 30 napig nem történik hang forgalom rajta (sem hívásindítás, sem hívás fogadás). A szolgáltatás újra aktiválható az ügyfélkapuba történő újabb belépés és QR kód újbóli beolvasását követően.
Az inaktív állapot nem azonos a szolgáltatás törlésével, így a havidíj ezen időszak alatt is számlázásra kerül.
Kiterjesztett használat esetén (elérhető a beállítások módban) amennyiben rendelkezel vezetékes TARR telefon előfizetéssel és a vezetékes számodra hívás érkezik, továbbá a TARR MobilTEL online állapotban van (van wifi vagy mobilinternet kapcsolatod, az alkalmazás fut és aktív), akkor a vezetékes szám is és a TARR MobilTEL is csörög, és bármely készüléken fogadható a hívás. Ezt nevezzük párhuzamos csengetésnek. Ha a TARR MobilTEL offline (vagy leállt az alkalmazás, vagy a háttérben van), hívásokat nem tudsz fogadni.Kiterjesztett módú használat esetén saját vezetékes szám nem hívható fel.

Szolgáltatás korlátozása, kizárt országok listája

Tájékoztatunk, hogy bizonyos internet szolgáltatók (jellemzően mobilok) korlátozhatják a 3G alapú hangszolgáltatásokat, attól függően, hogy milyen tarifacsomagban vagy.
A mobilinterneten való IP alapú hanghívások lehetőségéről kérjük, érdeklődj mobilszolgáltatódnál!
A szolgáltatást kizáró országok listáját folyamatosan frissítjük. Jelenleg nincs ilyen ország.
A TARR Centrex termékre előfizető ügyfeleknek a szolgáltatás nem elérhető, csak önálló szolgáltatásként vehető igénybe.

Szolgáltatás törlése

Szolgáltatásod felmondását, megszüntetését (azaz törlését) a TARR Kft. telefonos ügyfélszolgálatán (1223-as rövid hívószám, vagy a +36 74 416 000 telefonszámon), vagy személyesen ügyfélszolgálatainkon keresztül kérheted!
A szolgáltatás felmondásáig a havidíjat számlázzuk!
Az Előfizető kérésére lehetőséget biztosítunk „szüneteltetésre” az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően. A szüneteltetés maximum időtartama 6 hónap, mely alatt nem számítunk fel havidíjat.


Kérdésed van?
1223 (Appról díjmentesen hívható)
info@tarr.hu