Kötelező adatszolgáltatás

Tájékoztató az elektronikus hírközlési szolgáltatás minőségének az előfizetők és felhasználók védelmével összefüggő követelményeiről, valamint a díjazás hitelességéről szóló 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendeletben foglalt hálózati szolgáltatásminőségi mutatók célértékeiről és teljesítési értékeiről a 2016.01.01-2016.12.31 időszakban.      
Nyilvános televízió műsorelosztási szolgáltatás - analóg      
Szolgáltatás minőségi mutató      
sorszám név vagy aláosztás neve célérték teljesítési érték      
1 Új hozzáférés létesítési idő  15 nap 3,7 nap      
2 Hibaelhárítás határideje  72 óra 12 óra      
3 Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje 30 nap 18 óra      
4 Szolgáltatás rendelkezésre állása  90% 99,77%      
5 Telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző 60 mp-en belüli bejelentkezésének aránya 65% 70,55%      
6 Valamennyi csatorna vivőszintjének értéke (analóg szolgáltatás esetén) 60 dBμV 74,7 dBμV      
7 Szomszédos televízió csatornák közötti legnagyobb jelszintkülönbségek értéke (analóg szolgáltatás esetén) 3 dB 2,02 dB      
8 Vivő/zaj viszony értéke (analóg szolgáltatás esetén) 44 dB 46,2 dB      
             
Nyilvános televízió műsorelosztási szolgáltatás - DVB-C szabványon alapuló      
Szolgáltatás minőségi mutató      
sorszám név vagy aláosztás neve célérték teljesítési érték      
1 Új hozzáférés létesítési idő  15 nap 4,2 nap      
2 Hibaelhárítás határideje  72 óra 15 óra      
3 Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje 30 nap 18 nap      
4 Szolgáltatás rendelkezésre állása  90% 99,77%      
5 Telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző 60 mp-en belüli bejelentkezésének aránya 65% 70,55%      
9 Modulációs hibaarány (digitális, DVB-C szolgáltatás esetén) Minimum 28 dB az előfizetői végponton 60 dBμV-os analóg jel esetén 38,1 dB      
             
Helyhez kötött telefon szolgáltatás      
Szolgáltatás minőségi mutató      
sorszám név vagy aláosztás neve célérték teljesítési érték      
1 Új hozzáférés létesítési idő  15 nap 3 nap      
2 Hibaelhárítás határideje  72 óra 16,5 óra      
3 Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje 30 nap 6 nap      
4 Szolgáltatás rendelkezésre állása  90% 99,77%      
5 Telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző 60 mp-en belüli bejelentkezésének aránya 65% 70,55%      
6 Sikeres hívások aránya  90% 98,91%      
7 A hivás felépítési ideje  12 másodperc 0,72 másodperc      
             
Helyhez kötött internet hozzáférési (elérési) szolgáltatás
Szolgáltatás minőségi mutató
sorszám név vagy aláosztás neve célérték teljesítési érték
1 Új hozzáférés létesítési idő  15 nap 3,8 nap
2 Hibaelhárítás határideje  72 óra 17 óra
3 Díjreklamációk kivizsgálásának és elintézésének határideje 30 nap 15 nap
4 Szolgáltatás rendelkezésre állása  90% 99,77%
5 Telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző 60 mp-en belüli bejelentkezésének aránya 65% 70,55%
6 Garantált hálózaton belüli le- és feltöltési sebesség az előfizetői hozzáférési ponton célérték teljesítési érték
Szolgáltatás megnevezése Szolgáltatás névleges le- / feltöltési sávszélessége (Mbit/s) Letöltési sebesség (Mbit/s) Feltöltési sebesség (Mbit/s) Letöltési sebesség (Mbit/s) Feltöltési sebesség (Mbit/s)
NET 5M internet csomag 5 / 1.5 2 0.5 4,61 1,44
NET 10M internet csomag 10 / 2 5 1 9,2 1,92
NET 16M internet csomag 16 / 3 7.5 1.5 14,75 2,89
NET 20M internet csomag 20 / 4 10 2 18,44 3,85
NET 30M internet csomag 30 / 4 15 2 27,65 3,85
NET 40M internet csomag 40 / 5 20 3 36,84 4,81
NET 60M internet csomag 60 / 6 30 3 55,31 5,77
NET 80M internet csomag 80 / 8 40 4 73,74 7,7
NET 120M internet csomag 120 / 10 50 5 110,61 9,62
NET 200M internet csomag 200 / 12 60 6 184,36 11,54
NET 240M internet csomag 240 / 12 80 6 221,23 11,54

 

Csatorna ajánló

Összes csatorna: