Hasznos Információk

 

OPEN DNS ELLENŐRZÉS

A következő linkre katintva ellenőrizhető, hogy az Ön számítógépe működtet e Open DNS szolgáltatást. Ha igen, az nagy valószínűséggel arra utal, hogy az Ön számítógépét vírus támatdta meg, emaitt pedig az Ön gépe veszélyt jelent a TARR Kft. hálózatának biztonságos működésére. Kérjük, hogy mihamarabb tisztítsa meg gépét a vírusfertőzéstől.

Itt végezhető el az ellenőrzés: http://www.thinkbroadband.com/tools/dnscheck.html

HBO GO

Mi az HBO GO?

Az HBO GO egy online filmtár, amely zavartalan, megszakítás nélküli filmnézést tesz lehetővé az interneten a nap 24 órájában.

• Te választod ki mit nézel!

• A filmnézés online történik (streaming), nem letöltés alapú, tehát nem foglal tárhelyet az eszközön

• Számítógépen 1Mbit/s, mobil eszközön már 512kb/s sávszélességen elérhető a szolgáltatás, különböző minőségben vannak a műsorok a szerveren, a rendszer a használt sávszélességhez adaptálja a minőséget. Így mindig a számodra elérhető legjobb minőségben nézheted a filmeket.

• A szolgáltatás eléréséhez jelenleg HBO MaxPak előfizetés szükséges.

• Regisztráció nélkül is bárki kipróbálhatja a szolgáltatást és megnézhet film- előzeteseket. Filmeket elejétől a végéig viszont csak az tudja megnézni, aki rendelkezik a megfelelő előfizetéssel, és így regisztrációja sikeres.

 

TARTALOM – a család minden tagja megtalálja kedvencét!

Folyamatosan változó tartalom:

• Kb. 150 órányi műsor

• Premierek már az HBO-s vetítés előtt!

• A filmek hetente frissülnek (a filmek 25%-a frissül), így mindig találni újat a kínálatban! • Egy film 4 héten át elérhető

• A műsorokat 5 kategórián belül keresheted

AZ HBO GO ELÉRHETŐSÉGE:

Sikeres regisztrációt követően az HBO GO bárhol elérhető Magyarország területén, ahol szélessávú wifi vagy internet elérés biztosított. iOS operációs rendszerű eszközökön a 3G-vel történő filmnézés nem engedélyezett.

Regisztráció menete:

A www.hbo.hu oldalon kell regisztrálni.  

A regisztrációt csak az HBO előfizetéssel azonos ügyfélszámon nyilvántartott TARR internetes modemen keresztül lehet elvégezni!

A regisztráció gomb az oldal a jobb felső sarokban található. Erre kattintva egy ablak ugrik fel, itt kell kiválasztani a szolgáltatót (TARR Kft.). Fontos, hogy a regisztrációt TARR-os modem mögül kell elvégezni. El kell fogadni a Használati feltételeket és az Adatkezelési szabályzatot. Ezután meg kell adni az e-mail címet és a jelszót 2. Ezzel lehet a későbbiekben belépni az oldalra. A személyes adatok megadása után kiválasztható, hogy hírlevelet kapni akarunk-e vagy sem. Nem aktiválódik azonnal a hozzáférés. Az aktiválásról egy e-mailt kap a felhasználó, ezután lehet belépni az oldalra. A gép, amiről regisztrációt elvégeztük, lesz az alapértelmezett eszköz.

MILYEN ELŐNYÖKKEL JÁR AZ HBO GO?

Nem vagy a tévé elé kötve, bárhol mozizhatsz!

Bármikor élvezheted a műsorokat, mindig olyan filmet nézhetsz, amihez kedved van éppen.

A család minden tagja élvezheti az HBO-t, egyszerre több helyszínen.

• DVR funkciók: megállítom, visszatekerem, stb…

• Trailerek, film információk megtekintése

• Kedvencek csoport kialakítása

• Keresés a filmek között

• „Szülői felügyelet”, gyerekzár

• Session Shifting (ugyanonnan folytatható a film egy másik regisztrált eszközzel)

• Feliratok, többnyelvű tartalmak, mely akár filmnézés közben változtatható

• Széles műsorkínálat

 

Az HBO GO használatának feltétele:

- a használathoz elengedhetetlen bármely szolgáltatótól szélessávú internet kapcsolat (internet előfizetés).

- az HBO GO kizárólag HBO Pak vagy HBO Super MaxPak előfizetéssel együtt vehető igénybe.

- az HBO GO szolgáltatás csak Magyarország területén vehető igénybe.

 

INTERNET TUDNIVALÓK

TARR Kft. által biztosított WiFi-s modemmel kapcsolatos tudnivalók itt elérhetőek.  

IP cím automatikus hozzárendelése

A Szolgáltató hálózatán minden végponthoz automatikusan kerülnek az IP címek (valamint az egyéb, kapcsolódó műszaki tartalmak) hozzárendelésre, DHCP protokoll segítségével. A szolgáltató hálózatán csak különleges esetekben és a Szolgáltatóval való külön megállapodás alapján lehetséges manuális, statikusan beállított címek használata. A Szolgáltató nem támogatja a nem automatikusan hozzárendelt címeket használó végpontokat, és ezekre nem érvényesek a rendelkezésreállási feltételek.

Globálisan elérhető vagy publikus IP cím

A „hagyományos” vagy globális IP cím segítségével érhetőek el az internetes végpontok az internet irányából, ezek a végpontok „teljes értékű” internetes gépek. Ezek a gépek az internet minden szolgáltatását igénybe tudják venni; működhetnek webserverként, levelezőserverként, végezhetnek file cserélést IM (instant message), P2P (peer-to-peer) és „aktív FTP” kapcsolattal, és mivel saját IP címmel rendelkeznek, nem korlátozza őket egy osztott IP használatának problémái.

Privát (nem globálisan elérhető vagy NAT-olt) IP cím

A globális címmel nem rendelkező internetes végpontok címfordítási eljárással (NAT, Network Address Translation) érik el a hálózat szolgáltatásait. Ennek következménye az, hogy ezen gépek semmiféle olyan alkalmazást nem használhatnak, ami a gépet „server” (kiszolgáló) szerepben igénylik, hiszen nem rendelkeznek saját globális IP címmel. Példák:

-ezen végpontok nem rendelkeznek saját IP címmel, hanem egy vagy több közös IP címen osztoznak;

-számos szolgáltatás csak adott számú felhasználót engedélyez egy helyről, így lehetséges, hogy ha NATügyfeleink közül túl sokan szeretnék használni ugyanazt a szolgáltatást, akkor ez nem fog sikerülni;

-bármilyen visszaélés esetén, amikor egy NAT ügyfelünket – cégünktől függetlenül – letiltják egy szolgáltatásról, akkor az összes azon címet használó NATügyfelünk (a közös IP cím miatt) letiltásra kerül;

-a végponthoz nem rendelhető domain vagy aldomain név;

-a végponton nem futhat hagyományos server (webserver, ftp server, levelzőserver, ...);

-a végponton nem futhat serverként funkcionáló program (aktív ftp kliens, az internet telefonok egy része, a filecserélők egy része, számos kétirányú kommunikációt ellátó program).

A kapcsolat előnye az, hogy az ilyen végpontok (mivel a külső támadások számára „láthatatlanok”) nagy fokú védettséget élveznek külső támadásokkal szemben (de ez nem vonatkozik a hálózaton belüli támadásokra vagy az emailben terjedő worm-ökre).

Statikusan hozzárendelt IP cím

A statikusan kiosztott IP címek az előfizetői végponthoz hozzárendelésre kerülnek, és (a műszaki lehtőségektől függően) nem, vagy csak ritkán változnak. Ez gyakorlatilag az IP címet az előfizetővel azonosítja, lehetővé téve a folyamatos server alkalmazások (pl. webserver, levelezőserver, stb.) használatát.

Dinamikusan hozzárendelt IP cím

A dinamikusan hozzárendelt címek véletlenszerűen kerülnek az előfizetőhöz rendelésre a rendelkezésre álló címek közül, és az előfizető gépének kikapcsolásakor, vagy egy adott idő eltelte után (mely általában 3-48 óra közé esik) visszavonásra kerülnek, és a végpot következő használatakor új cím kerül kijelölésre.

Alapszintű SPAM és vírusszűrés

Az alapszintű szűrés azt jelenti, hogy minden Cory-Net levelezőserveren keresztül haladó levelet ellenőrzünk. Visszautasítjuk azon leveleket, melyek:

-ellenőrizhetően hamis vagy nem kézbesíthető feladóval érkeznek (ez a spamek kb. 70%-a);

- az olyan leveleket, melyek a legelterjedtebb vírusokat, férgeket tartalmazzák; - az olyan leveleket, melyek a spam analizáló rendszerünk szerint „nagy valószínűséggel spam-ek”;

- az olyan leveleket, melyek fejléce vagy műszaki része olyan mértékben szabálytalan, hogy az esetleg kárt okozhat ügyeleink levelezésében.

A „valószínűsíthetően spam” leveleket rendszerünk átengedi, de azokat megjelöli, hogy ügyfeleink igényeik szerint azokat tovább szűrhessék. Az alapszintű szűréssel kapcsolatban fontos tudni, hogy ez nem jelent garanciát arra, hogy ügyfeleinkhez nem fog kártékony email vagy spam érkezni, mindössze ennek valószínűsége csökken jelentősen. Ezek a szűrések csak az email forgalomra vonatkoznak.

DIGITÁLIS ADÁS

Tájékoztató a TARR Kft. digitális értéknövelt szolgáltatásról

A TARR Kft. 2007. szeptemberében kezdte el digitális televízió programcsomagjainak szolgáltatását, mely újabb előrelépést jelentett a fejlődés, a modernizáció útján. Az azóta eltelt időben tovább bővítette a kínálatát, aminek köszönhetően jelenleg 15 digitális csomag közül választhat: DIGIFILM, Útitárs, Kópévilág, Ritmus, Filmkalauz, Éden, Tudástár, FilmBox, HBO PAK, HBO MAXPAK, HD, Platina MIX, MIX.

Csomagjaink tartalmának összeállítási alapját a digitális szolgáltatásához kapcsolódó szlogenünk foglalja össze legjobban: célunk, hogy még tartalmasabb szórakozást nyújthassunk valamennyi Előfizetőnknek az otthoni kikapcsolódás során. ... a még tartalmasabb szórakozásért!

A digitális technológiának köszönhetően az eddigi, analóg csatornáinkon túl újabb, még szélesebb érdeklődési kört, érintő csatornákat tudunk sugározni.

A csatornák bővülése mellett az új szolgáltatás legfontosabb jellemzője, hogy a napjainkban elérhető legjobb kép- és hangminőség jut el az Előfizetőinkhez az összes nálunk előfizetett csatorna esetében, hiszen ha megrendeli bármely digitális csomagunkat, akkor mi változatlan áron, de digitális minőségben biztosítjuk párhuzamosan az eddig analóg módon sugárzott, Extra csomagunk csatornáit is. Újdonság az is, hogy már az analóg Mini csomag mellé is lehet digitális csomagot rendelni, így a legkisebb csomagra előfizető ügyfeleink részére is elérhetővé vált a digitális televíziózás lehetősége. Ez többek közt annyit jelent, hogy ha maga az adott csatorna Dolby Digital formátumban juttatja el a jelet a TARR Kft. berendezéseire, akkor a DVD filmeknél már megszokott, kiváló minőségű hangot tudjuk Önöknek mi is továbbítani.

További újdonság, hogy digitális szolgáltatásunkat CI modullal is igénybe vehetik Előfizetőink, amennyiben arra alkalmas TV készülékkel rendelkeznek. Ezzel a megoldással az összes csatorna digitális felbontásban látható, amely megadja Önnek a lehetőséget, hogy egyetlen távirányítóval kezelhesse TV készülékét.

A digitális szolgáltatás előnyei:

1. Jobb kép- és hangminőség.

  • A műholdak digitális formában juttatják el a jeleket a földi berendezésekbe, melyeket eddig át kellet alakítani analóg formában, s az átalakítás során történt minőségi romlás ezúttal kiküszöbölhető.
  • Kifogástalan kép és hangminőség a környezeti tényezők zavarása nélkül.
  • Nincs többé szellemkép, vagy színtorzulás.

2. Kényelmi szempontok Set Top Box esetén, régebbi TV készülékekhez:

  • Több csatornát nézhet kevesebb csatorna tárhellyel rendelkező Tv készülékéről.
  • Lényegesen egyszerűsödik a tv csatornáinak beállítása!
  • A Gyerekzár funkció segítségével lehetővé válik, hogy a korhatáros filmeket gyerekek ne nézzék meg, vagy csak szülői felügyelet mellett.
  • Naprakész információkhoz juthat – akár egy hétre előre! – a műsorok kezdési időpontjáról és tartalmáról az Elektronikus Programkalauz segítségével.
  • Kiválaszthatja, hogy milyen nyelven szeretné hallgatni, vagy feliratozva olvasni a műsort.

3. Kényelmi szempontok CI modul esetén, DVB-C és digitális kártya fogadására képes Tv készülékekhez:

  • Nem kell + beltéri egység A TV távirányítóján keresztül irányítható a digitális adás adta funkciók (pl.: műsor tartalma),
  • Nincs plusz energiafogyasztás, nem foglal további helyett,
  • Nincs plusz kábelezés sem (set-top-box és TV között)
  • A modul közvetlen a TV készülékbe csatlakozik, ezért akár jobb képminőséget is elérhet, mint a set-top-boxal.

Elektronikus Programkalauz:

EPG szolgáltatásunk díjmentesen vehető igénybe, ami igazából nem más, mint egy elektronikus programfüzet, amit a Set-top-box segítségével a televízió képernyőjén lehet lapozgatni. Hasznos információkat találhatunk benne akár egy hétre előre a műsorok tartalmáról, korhatárra vonatkozó megjegyzésekről, kezdő és befejező időpontjáról, és egyéb, a műsor jellegétől függő kiegészítő információkról.

Set-top-box:

A Set-top-boxok azok az átalakító készülékek, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy a digitális csatornákat a jelenlegi analóg televízió készülékeinken is fogni tudjuk. Az egyetlen feltétel ahhoz, hogy a boxot csatlakoztatni tudja a televízió készülékhez az, hogy a tévé rendelkezzen SCART vagy RCA csatlakozóval (AV bemenet). A televízió készülék tetejére szokták elhelyezni ezeket, a digitális jeleket, átalakító vevőberendezéseket, innét ered az elnevezésük. A TARR Kft. az értéknövelt digitális szolgáltatás megrendelése esetén az első Set-top-boxot díjmentesen biztosítja, második boxot pedig 900Ft+Áfa/hó áron lehet bérelni. Beüzemeléskor a kollégáink díjmentesen beállítják az első készüléket, viszont a kiegészítő hozzátartozókat, mint a SCART csatlakozót a tévé és a Set-top-box között, az Előfizetőnek kell megvásárolnia. Erre kedvezményes áron lehetősége van a Tarr Kft. ügyfélszolgálatain is.

CI modul:

Kártyafogadó egység a TV oldalán található „Common Interface” feliratú nyílásba kell behelyezni.

Digitális csomagok:

Jelenleg 13 digitális csomag érhető el rendszerünkön. A csomagok önmagukban nem rendelhetőek, csak és kizárólag valamely MINI, ALAP, vagy EXTRA csomag szolgáltatás mellé.

Megrendelés:

A digitális csomagok az ÁSZF-ben leírt módon rendelhetőek, azaz, személyesen az ügyfélszolgálatainkon, levélben, telefonon, faxon, vagy emailben. A megrendelés napjától számított 15 napon belül kollegáink beüzemelik a szolgáltatást.

SET TOP BOX FELHASZNÁLÓI KÉZIKÖNYVEK

Intek HDPV-C12CX Set Top Box         felhasználói kézikönyv

Intek C700 HD Set Top Box                 felhasználói kézikönyv

Global GCR300CX Set Top Box         felhasználói kézikönyv

Intek C30CX Set Top Box                     felhasználói kézikönyv

Intek HD-C63CX Set Top Box              felhasználói kézikönyv

Technisat K2 ISIO Set Top Box            felhasználói kézikönyv

Motorola HMC 3021            felhasználói kézikönyv

DIGITÁLIS HD ADÁS

HD - az élményközeli tévézés

A televíziózás jövője - a jövő televíziózása. Mindössze két betű, ami megváltoztathatja a televíziózási szokásainkat, és amit ismét meg kell tanulnunk, ismét meg kell ismernünk, mert a technika megállíthatatlanul fejlődik. A HD az éleslátás tévézési formája. Kristálytiszta kép, hihetetlenül gazdag színvilág, ahol a zöld, még a zöldnél is zöldebb. A HD új távlatokat nyit a televíziózás világában, aminek az új technológiának köszönhetően szinte már mi is nem csak nézői, hanem résztvevői lehetünk.

Néhány gyakran feltett kérdés - és hozzá válasz a nagyfelbontású televíziózással kapcsolatban:

Mi kell ahhoz, hogy a HD csatornákat otthonunkban élvezhessük?

Egy "HD Ready", "FULL HD", vagy "HD TV" logóval ellátott LCD vagy PLAZMA televízió készülék, egy a HD adások vételére alkalmas Set-top-box és a hozzá tartozó kódkártya, és/vagy egy CI modul fogadó hellyel és DVB-C tuner-el rendelkező TV esetén CI modul és a hozzá tartozó kódkártya, valamint egy HD csatornákat tartalmazó előfizetés a kábelszolgáltatótól.

Mit jelent a HD magyarul?

HD = High Definition = nagy felbontású.

Mennyivel nagyobb a HD TV felbontása egy hagyományos készülékénél?

Akár 1920x1080 pixel is megjeleníthető, szemben a hagyományos tévé készülékek 720x576 pixeles felbontásához. Ötször részletgazdagabb a kép, így sokkal élesebb.

A TARR Kft. jelenlegi set-top-boxa alkalmas-e a HD csatornák vételére?

Ahhoz, hogy a HD csatornákat fogni tudja, arra alkalmas HD boxra valamint, Digitális HD csomag megrendelésére van szükség, melyhez a TARR Kft. ügyfélszolgálatán hozzájuthat.

Kell-e fizetni a HD csatornákért?

Igen, hiszen az új szolgáltatás bevezetése költséges, és magas jogdíjat kell fizetni a csatornák szolgáltatóinak.

Kötelező-e átváltani a HD szolgáltatásra?

Nem, hiszen a jelenlegi analóg sugárzás még jó néhány évig megmarad. Viszont fokozatosan alkalmazkodni kell az új technológiához, az új szabványokhoz, ahhoz hasonlóan, amikor nem is olyan nagyon régen a fekete-fehér televíziónkat színesre cseréltük.

Minden csatorna HD minőségben lesz nézhető, ha HD képes set-top-boxot vásárolunk?

Nem, csak azok a csatornák, amelyek már a TARR Kft-hez is HD minőségben juttatják el a szolgáltatásukat, illetve az is előfordulhat, hogy egyenlőre csak bizonyos műsorok fognak HD minőségben készülni.

DIGITÁLIS KÁRTYAOLVASÓ - CI MODUL

Digitális kártyaolvasó - CI MODUL - Digitális televíziózás, avagy miért használjak beltéri egységet, ha a TV-készülékem is képes a digitális adás megjelenítésére?

Ahhoz, hogy tisztában legyünk azzal, hogy TV-készülékünk képes-e megjeleníteni a "TARR" Kft. által sugárzott digitális csatornákat, néhány fogalmat tisztáznunk kell:

Digitális kábeltelevízió (DVB-C):

A digitális kábeltelevízió az analóg kábeltelevízió modernebb, fejlettebb utódja. A digitális műsorszórásnak ennél a változatánál koaxiális vagy optikai kábelhálózatot használnak a fogyasztók ellátására.

MPEG2 - MPEG4

Napjainkban az MPEG2 és az MPEG4 tömörítéseket alkalmazzuk leggyakrabban műsortömörítésre (videó jel tömörítésre) . A "TARR" Kft. digitális kábeltelevízió rendszere az MPEG2-t használja a normál (nem HD) és MPEG4-et a HD adások tömörítésére.

A szabványok illetve a fogalmak tisztázása után a TV-készülékünk műszaki leírását kell szemügyre vennünk. Az első legfontosabb a műsorterjesztés módja. Itt meg kell néznünk, hogy tévénk alkalmas-e a digitális adások vételére. Amennyiben nem, csak set-top box segítségével lesz alkalmas a digitális szolgáltatásokra.

Következő lépésként le kell ellenőriznünk, hogy milyen digitális képet tud megjeleníteni. Itt fontos, hogy amennyiben nem HD adásokat kívánunk nézni akkor MPEG2 tömörítési mód kell, hogy rendelkezésünkre álljon, ha a HD adásokat is szeretnénk élvezni, akkor fontos, hogy MPEG4 formátumot is tudjon a készülékünk.

Digitális kártyaolvasó egység - CI modul:

Amennyiben Önnek TV kártyafogadó nyílással rendelkező TV készüléke van (CI-slot) abba kártyaolvasót (CI modult) tud helyezni, így a digitális kábeltv szolgáltatás igénybevételéhez Önnek már nincsen szüksége beltéri egységre (set-top-box-ra), ami egyrészt áramot fogyaszt, másrészt csak a helyet foglalja lakásában. A kártyafogadó egységbe tudja elhelyezni a "TARR" Kft. által, a digitális szolgáltatáshoz biztosított kártyát. A kártya kizárólag a TARR Kft.-től vásárolt kártyaolvasókkal működik. Idegen kártyaolvasó használata során a TARR Kft. digitális szolgáltatása nem fog hibátlanul működni.

A CI modul akciós ára I.: 2500Ft, amennyiben előfizetőnek van digitális szolgáltatása, vagy a CI modul vásárlásakor digitális szolgáltatást rendel meg.

Érdeklődjön személyes - telefonos ügyfélszolgálatunkon 1223 vagy az info@tarr.hu e-mail címen.

A meghirdetett díjak 27%-os ÁFA-t tartalmaznak. Az ÁFA mértékének változása esetén a díjak az új ÁFA-kulcsnak megfelelően módosulnak.

Tájékoztató CI modul vásárlásához

A TARR KFt. a digitális kábel TV szolgáltatását az Elektronikus Hírközlési Törvénnyel és a TARR Kft. Általános Szerződési Feltételével összhangban nyújtja. Ennek megfelelően a szolgáltatás átadási pontja a Szolgáltató által kiépített fali aljzat, ill. a koaxiális kábel csatlakozója. Azaz a TARR KFt. által nyújtott szolgáltatásnak nem része a CI modul, és annak megfelelő üzemeltetése.
A CI modul vagy annak a szoftvere, vagy a TV, és annak a szoftvere túl van az átadási ponton. Így azok helyes működéséért a TARR Kft. nem vállalja a felelősséget. Így ha azokban hiba lép fel, akkor azt javítani nem köteles sem a vonatkozó jogszabályok, sem a TARR Kft. Általános Szerződési Feltétele értelmében.

Előfizetőink kényelme érdekében természetesen a TARR Kft. vállalja a CI modulok telepítését és rendellenes működése esetén a probléma elhárítását, de mivel ez nem törvényi kötelezettsége, ezt csak díjazás ellenében hajtjuk végre, és a végrehajtás szabályait nem a TARR Kft. Általános Szerződési Feltétele határozza meg.

A telepítés és a működési problémák elhárításával kapcsolatos díjaikról érdeklődjön üghyfélszolgálatunkon.

Természetesen a TARR Kft.-nél vásárolt CI modulokra is kiterjednek azok a szavatossági és jótállási feltételek, mely bármely más kereskedelmi forgalomban értékesített árucikkekre kiterjednek. Ennek megfelelően a jelenleg érvényes jogszabályok alapján a TARR Kft.-nél vásárolt CI modulokra 6 hónap szavatosságot vállalunk. Mivel a CI modul értékesítési ára bruttó 10.000 Ft alatt van, arra jótállás (garancia) nincs, ezért az értékesítéskor garancia jegyet sem adunk át.

Szintén a vonatkozó jogszabályok értelmében TARR Kft. vállalja, hogy az értékesítéstől számított 14 napon belül visszavásárolja az értékesített modult.

Kérjük, a vásárlást igazoló számlát őrizze meg, mert ezzel tudja igazolni a vásárlás dátumát. E nélkül sem a kötelező visszavásárlást, sem a szavatosságot nem tudja érvényesíteni!

 

LEVELEZÉS BEÁLLÍTÁSA:

A levelezés beállításokat itt tekinthetik meg.

 

A DIGITÁLIS ÁTÁLLÁSRÓL

Mi a digitális átállás?

A digitális átállás során a hagyományos, analóg földfelszíni műsorterjesztés helyébe a korszerűbb, jobb kép- és hangminőséget és több ingyenesen fogható csatornát jelentő digitális műsorszórás lép.

Kit érint a digitális átállás?

Az átállás közvetlen érintettjei azok, akik jelenleg is hagyományos szoba- vagy tetőantennával az analóg földfelszíni adást nézik. Ők előfizetési díj nélkül, kizárólag az M1, a TV2 és/vagy az RTL Klub adásait tudják fogni.

Hogyan televíziózhatok digitálisan?

A korszerű digitális televíziózás az Ön otthonában is néhány egyszerű lépéssel megvalósítható, és még a régi tévékészülékétől sem kell megválnia. Segítünk az átállásban, mert a minőség mindenkinek jár. Fizessen elő Tarr Kft. digitális szolgáltatására, vagy válassza a digitális átállás során a Tarr Kft.-nél ingyenesen igénybevehető Digitális Start csomagot.

Kik választhatják az ingyenes digitális szolgáltatást?

Vannak a rászoruló felhasználók, akik a rendelet szerint:

rászoruló felhasználó: olyan felhasználó, aki a MÁK-tól, az ONYF-tõl, a települési önkormányzattól, vagy

a fõvárosi és megyei kormányhivatal járási (fõvárosi kerületi) hivatalától szociális ellátásban részesül

(függetlenül attól, hogy ellátása mellett bármilyen egyéb ellátásban részesül), vagy mindazon, a digitális átállás

idõpontja évében legalább a 70. életévét betöltött vagy betöltõ személy, aki számára az ONYF által folyósított

nyugellátás, nyugdíjszerû szociális ellátás, egészségbiztosítási ellátás – ide nem értve a külföldön élõ ellátottak

belföldön élõ meghatalmazottainak a meghatalmazók után kapott szociális ellátásait – együttes összege nem

haladja meg a mindenkori nyugdíjminimum kétszeresét;

A digitális átállás folyamata:

A rászoruló felhasználókról az NMHH –nak lesz adatbázisa.

A rászoruló felhasználókat legalább 60 nappal a digitális átállás előtt (aminek a legkésőbbi határideje 2014.12.31) felkeresik adatfelvevő személyek, és tájékoztatják Őket a folyamatról.

Csak az igényelhet, aki rászoruló, és kizárólag analóg földfelszíni műsorszórási vétellel rendelkezik, és még ebben a formában nem került támogatásra. Ha valaki igényli ezt a támogatást, már ekkor kitöltheti az igénylőlapot (a rendelet egyik melléklete) és az adatfelvevő személynek adhatja, vagy később feladhatja postán.

Ha az igénylőlapon a Tarr Kft. választja a Digitális Start csomaggal, akkor erről az NMHH fogja értesíteni a Tarr Kft.-t. Ha be lehet üzemelni a szolgáltatást, akkor Tarr Kft. elvégzi a bekötést, kiviszi a set-top- boxot, ez az előfizető tulajdonába kerül.

Gyakori kérdések

A digitális átállás érinti-e a kábeltelevíziós szolgáltatókat?

A digitális átállás nem érinti a kábeltelevízió-nézőket. Elsősorban azokat televíziónézőket érinti az átállás, akik jelenleg egyszerű antennával az előfizetés nélkül fogható analóg földfelszíni műsorokat nézik.

Több televíziót is tudok nézni egy dekóderrel?

Ha több televíziókészüléken egyidejűleg különböző műsorokat szeretne megjeleníteni, akkor több dekóder szükséges.

Digitálisan sugárzott müsort lehet-e hagyományos televízió készüléken nézni, megtarthatom-e a régi készülékemet?

A hagyományos, analóg tévékészülékek önmagukban nem alkalmasak a digitális földfelszíni jelek vételére. A digitális adások vételéhez egy dekóder (jelátalakító készülék, set-top-box) vagy olyan digitális televíziókészülék szükséges, amelybe már beépítésre került a megfelelő jelátalakító egység (DVB-T/MPEG-4 HD tuner). A dekódert az antenna és a televíziókészülék közé kell csatlakoztatni.

TELEFONKÖNYVBEN MEGJELENÉS/KÉZBESÍTÉS

A TARR KFT telefon előfizetői megjelennek a telefonkönyvben, és információt ad róluk a 198-as számon elérhető tudakozó, amennyiben a szerződéskötéskor úgy rendelkeztek.

A nem városban lakó telefon előfizetéssel rendelkező ügyfeleink az ügyfélszolgálatokon díjmentesen átvehetnek egy darab telefonkönyvet, a készlet erejéig. A városban lakó Előfizetőknek a Posta kézbesíti a telefonkönyveket.

SZÁMHORDOZÁS

Ügyfeleink szabadon hozhatják hozzánk a régi, már bevált és jól ismert telefonszámaikat a korábbi szolgáltatójuktól azért, hogy jóval kedvezőbb percdíjakért beszélgethessenek, sőt – hálózatunkon belül a nap 24 órájában 0 Ft-os percdíjért hívhatják családtagjaikat, rokonaikat, barátaikat!

Tartsuk diétán a telefonszámlát együtt!

Ügyfélszolgálatainkon készséggel állunk minden kedves leendő telefon Előfizetőnk rendelkezésére és a számhordozás munkájának nagy részét átvállaljuk, de néhány nagyon fontos dologban az Önök segítsége nélkül nem tudjuk megvalósítani a hordozást.

Csak olyan telefonszámot lehet a régi szolgáltatótól elhordozni, amely nem köti az Előfizetőt hűségnyilatkozat formájában a régi szolgáltatóhoz.

Csak akkor hordozható egy telefonszám, ha az előző szolgáltatónál nincs felhalmozott díjhátralék.

Amennyiben lehetséges, a pontos adatszolgáltatás érdekében kérjük hozza be magával az előző szolgáltatóval kötött szerződését, hiszen amennyiben pontatlan adatot adnak meg, a számhordozás biztosan sikertelen lesz. Feltétlenül meg kell adni a szolgáltatás pontos helyét, a szerződő fél nevét és az elhordozandó telefonszámok darabszámát, ellenkező esetben a régi szolgáltató nem tudja engedélyezni a számhordozást.

A számhordozás ideje az igény bejelentésétől számítva körülbelül 20-25 nap.

A számhordozáshoz az igény bejelentésekor meg kell nevezni egy adott napot, ami péntek kivételével a hét bármelyik munkanapja lehet és az igény bejelentésétől számított 20. és 25. nap közé kell hogy essen. Ezen a kijelölt napon egy körülbelül 4 órás intervallumban az Előfizető nem lesz elérhető és ő maga sem tud hívást kezdeményezni.

Amennyiben eddig a telefonkészüléket úgy bérelték a szolgáltatótól, akkor azt vissza kell mondani, mert a bérlet akadálya lehet a számhordozásnak.

Az egy előfizetéshez tartozó összes telefonszám csak együttesen hordozható. Ez annyit jelent, hogy analóg vonal előfizetése esetén különösebb gond nélkül hordozható az az egyetlen telefonszám, ami az előfizetéshez tartozik. Viszont ISDN vonal esetén egy előfizetéshez akár 6-8 vagy még több telefonszám is tartozhat, melyről sok esetben az Előfizetők sem tájékozottak teljes körűen. Ez utóbbi esetben feltétlenül meg kell adni a vezérszámot és a többi telefonszámot is, különben a hordozás sikertelenül fog lezárulni.

A számhordozás díjköteles szolgáltatás, melyről tájékoztatást kaphat a telefonszolgáltatásunk Általános Szerződéi Feltételeiben, ára 1830Ft. (Az akció visszavonásig érvényes!)

További tájékoztatásért kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

A meghirdetett díjak 27%-os ÁFA-t tartalmaznak. Az ÁFA mértékének változása esetén a díjak az új ÁFA-kulcsnak megfelelően módosulnak.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT (ÜGYFÉLKAPU) IGÉNYBEVÉTELÉNEK FELTÉTELEI

Az TARR Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) Ügyfelei gyors és korszerű kiszolgálása érdekében Internet alapú ügyfélszolgálatot üzemeltet Online Ügyfélszolgálat néven. Az Internet alapú ügyfélszolgálat szolgáltatásait fent nevezett szolgáltató biztosítja mindazon Ügyfeleinek (továbbiakban: Felhasználó) akik elfogadják a jelen dokumentumban foglalt feltételeket. A szolgáltatót megilleti a jog, hogy az egyoldalú szolgáltatás feltételeit az Ügyfelek és a szolgáltatás biztonsága érdekében egyoldalúan módosítsa. Annak érdekében, hogy a szolgáltatás igénybevétele során egyik fél se sértse a hatályos jogszabályokat, egymás, illetve kívül álló harmadik személyek jogait, a felek az alábbi szabályok betartását vállalják.

1. Fogalmak

A szolgáltatás

Online ügyfélszolgálati rendszer, amely előfizetői szerződésekhez kapcsolódóan, az ugyfelkapu.tarr.hu oldalon érhető el, és az alábbi szolgáltatásokat nyújtja Ügyfeleink számára:

A szolgáltató

A TARR Kft.

Igénybevevők köre

A TARR Kft. azon Ügyfele, aki legalább egy érvényes előfizetői szerződéssel rendelkezik a Szolgáltatónál és regisztrál az Online Ügyfélszolgálaton.

2. A szolgáltatás elérhetősége

A felhasználó az Online Ügyfélszolgálatot az ugyfelkapu.tarr.hu címen éri el.

3. Regisztráció

Az a folyamat, amely során a Szolgáltató Ügyfele - szerződéskötés és hozzáférése aktiválása után - jogosultságot kap arra, hogy a TARR Kft. Online Ügyfélszolgálat rendszerét használja. A regisztrációt az ugyfelkapu.tarr.hu honlapon, vagy az TARR Kft. Ügyfélszolgálati Irodáiban lehet elvégezni.

4. A szolgáltatás tartalmi elemei

A szolgáltatás keretein belül a felhasználó előfizetői szerződéseinek adatai megtekintés céljából teljes körűen lekérdezhetők, illetve az ugyfelkapu.tarr.hu honlapon elérhető műveletek végezhetők el.

5. A megállapodás

A Szolgáltató, valamint a Felhasználó között – az igénybevétel kapcsán — létrejövő, az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó megállapodás, amely a jelen dokumentummal összhangban szabályozza a jogviszony feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit.

6. Ügyfél azonosítás

Ügyfelünk az Online Ügyfélszolgálaton az általa választott felhasználónévvel és jelszóval jogosult megtekinteni előfizetői szerződéseit.

7. E-mail cím

A felhasználó az előfizetői szerződésben e-mail címet ad meg. A felhasználó felel azért, hogy nincs olyan delegáltja a mail-boxának, akinek a szolgáltatás körében nem kívánja a szolgáltatáshoz és a szerződéseihez való hozzáférést.

8. Felelősség

8.1  A Felhasználó tudomásul veszi, hogy ha az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásai keretében általa végrehajtott módosítások tévesek, hiányosak, vagy jogsértők, a Szolgáltató az ebből eredő károkért nem felel.

8.2 A Felhasználó a szolgáltatáshoz szükséges belépési azonosítót és titkos belépési jelszót mindenkivel szemben köteles titkosan kezelni és megőrizni. A belépési azonosító és jelszó jogosulatlan személyek általi felhasználásából eredő károkért a Felhasználó köteles helytállni, az ebből eredő esetleges adat-, vagy titokvédelmi sérelem következményeit maga viseli, annak kapcsán a Szolgáltatóval szemben jog- és igényérvényesítésre nem jogosult.

8.3

A Felhasználó haladéktalanul köteles webes jelszavát lecserélni, amennyiben attól tart, hogy azok jogosulatlan személy birtokába kerültek. Ha az azonosítását szolgáló adatokat elvesztette, elfelejtette, köteles erről értesíteni (postai úton vagy elektronikusan) a Szolgáltatót. Az értesítést megelőzően bekövetkezett károkat a Felhasználó maga viseli, az értesítés kézhezvételét követően esetlegesen bekövetkező károkért a Szolgáltató tartozik helytállni. Vita esetén az értesítés megtörténtét a Felhasználónak kell bizonyítania.

8.4 Valamely titkos belépési jelszónak 3 egymást követő alkalommal rosszul történő megadása esetén a szolgáltatás ideiglenes letiltására kerül sor. Az Online Ügyfélszolgálat felületén Ügyfelünk tájékoztatást kap az új jelszókérés menetéről.

8.5 Visszaélés gyanúja esetén a Szolgáltató a Felhasználó egyidejű értesítése mellett jogosult az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásainak letiltását kezdeményezni. Az ideiglenes letiltás ilyen esetben kizárólag a Felhasználó írásbeli hozzájárulása mellett oldható fel.

9. A szolgáltatás díjazása

A Szolgáltató külön díjat az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásért nem számol fel.

10. Elérhetőség

A szolgáltatás a hét minden napján 0-24 óráig elérhető. A Szolgáltató azonban fenntartja magának a jogot, hogy - előzetes bejelentés nélkül is - rendszerén esetenként karbantartási munkálatokat végezzen, és ennek kapcsán a szolgáltatást ideiglenesen szüneteltesse, A várható üzemszünetet a Szolgáltató - lehetőség szerint - internetes oldalain előre jelzi.

A Felhasználó érdekkörében felmerült (technikai, szolgáltató általi, egyéb, vis maior) hibákért, illetve bekövetkezett károkért a Szolgáltató nem felel.

I. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK HATÁLYBA LÉPÉSE, MEGSZŰNÉSE

Az Online Ügyfélszolgálat igénybevételének lehetősége határozatlan idejű, a regisztráció (érvényesítését) aktiválását követően lép hatályba. Amennyiben a Felhasználó által visszaküldött adatok nem egyeznek a Szolgáltatónál meglévő adatokkal adategyeztetést követően válik használhatóvá.

A Online Ügyfélszolgálat igénybevételének lehetősége megszűnik:

  • Felhasználó előfizetői szerződésének bármilyen okból történő megszűnésével,
  • Felhasználó egyoldalú döntése alapján (regisztráció törlése),
  • Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével,
  • Felhasználó halálával.

II. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásainak igénybevételével a felhasználó hozzájárulását adja ahhoz, hogy a biztosítási titoknak minősülő adatain kívül a Szolgáltató azokat a személyes adatait is kezelhesse, amelyek az előfizető szerződés megkötése révén, az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatás igénybevételével összefüggésben jutottak a tudomására, de nem minősülnek biztosítási titoknak.

A Felhasználó hozzájárul a szerződéseinek és ügyféladatainak a Szolgáltató Online Ügyfélszolgálat felületén történő megjelenítéséhez.

Az TARR Kft. Ügyfelei adatait bizalmasan kezeli, és az Internet-kapcsolat során titkosított adatátvitelt biztosít. A szolgáltatási szerződésben nem szabályozott kérdésekben az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatásai körébe bevont biztosítási szerződések általános szerződési feltételein kívül a Magyar Köztársaság Polgári törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadóak.

SEBESSÉG MÉRŐ (SPEEDTEST.NET) OLDAL

Kérjük, hogy a minél pontosabb mérés érdekében minden internetes alkalmazást állítson le: a mérés ideje alatt lehetőleg semmilyen internet forgalmat ne bonyolítson. Kérjük, hogy ne futtasson olyan alkalmazást sem, mely a gépét terheli, lassítja, mert a mérés pontosságát ez is befolyásolja.

A kijelzett érték a pillanatnyilag mért sebességet mutatja, ami időszakonként változhat, és függ a helyi kábel-televíziós szegmens terhelésétől (például a sebességek éjjel jelentősen közelebb esnek az elméleti maximumhoz, mint mondjuk szombaton délután).

A pontosság miatt a mérés pár percet vesz igénybe (az előfizetői csomagtól függően), kérjük, hogy a mérést 5 percen belül ne állítsa le. 

Helyes mérés feltételei:

- A számítógépet vagy laptopot közvetlenül a modembe (átadási pontba) dugjuk,

- Állítsunk le minden más programot, ami a neten forgalmaz,

- Kapcsoljuk ki a víruskeresőt,

- A mérés idejére iktassuk ki routert (a gép közvetlenül a modemmel legyen összedugva),

- Mindig olyan eszközzel mérjünk, ami vezetékes, ne a wifin keresztül kapcsolódjunk,

- Ellenőrizzük, hogy a gépünk hálókártyája alkalmas e olyan sebesség lekezelésére, amire előfizettünk (100M felett erre szükség van).

Sebességmérés: http://tarr.speedtest.net/

 

HÁLÓZATSEMLEGESSÉG - INTERNET SZOLGÁLTATÁS-LEÍRÓ TÁBLÁZAT

Nézze meg összefoglaló táblázatunkban, hogy kiválasztott csomag milyen szolgáltatási jellemzőkkel  vehetők igénybe.

Tarr Kft. által kínált vezetékes internet táblázat letöltése itt.

Tarr Kft. által kínált mobil internet (mobiltelefon szolgáltatás nélkül megvehető internet csomagok) táblázat letöltése itt.

Tarr Kft. által kínált mobil internet (mobiltelefon szolgáltatással megvehető internet csomagok) táblázat letöltése itt.

ÜZLETI ÉS MAGÁN ELŐFIZETŐK KEZELÉSÉNEK RENDJE A TARR KFT.-NÉL

A TARR Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) a 2003.évi C. törvény 127.§.(3), és a Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság elnökének 6/2011.(X.6.) 6.§.(1) rendelete előírásainak megfelelően az alábbi tájékoztatást adja:

A hírközlési szolgáltatóval szembeni elvárások szerint, a kis-és középvállalkozások az előfizetői szerződés megkötésekor írásbeli nyilatkozattal kérhetik az egyéni előfizetőkre vonatkozó szabályok vonatkozásukban történő alkalmazását, amelyről a szolgáltató köteles részletes - az előnyöket és hátrányokat bemutató - tájékoztatást adni. A tájékoztatás megtörténtét a szolgáltató köteles igazolni. A tájékoztatás elmaradása esetén az előfizetői szerződés semmis.

A Szolgáltató tájékoztatja az előfizetőt, hogy a szolgáltatások igénybevétele esetén az előfizetői szerződésre vonatkozó általános szerződési feltételek azonosak az egyéni ügyfelek illetve az üzleti ügyfelek tekintetében. Az előfizetői szerződés megkötésekor az előfizető megjelöli, hogy egyéni (magán) vagy üzleti előfizető (előfizetés típusa), de a feltételek tekintetében ennek nincs jelentősége.

 

Csatorna ajánló

Összes csatorna: