A tarr kft-ről

Üzletpolitikai nyilatkozat

Vezetői nyilatkozat

Tanúsítványok

Cégünkről

Kábeltelevízió – Internet – Telefon

 

A TARR Kft. 100%-ban magyar tulajdonú távközlési szolgáltató 1990-ben, azzal a céllal indult, hogy minél több Előfizetője otthonába a tartalmas szórakozást juttassa el. Mára 8 megye közel 300 településén 17 ügyfélszolgálattal, több értékesítési ponttal, felkészült ügynökhálózattal és telefonos értékesítési csapattal van jelen.

Az Előfizetők kiszolgálásáért jól képzett, vizsgázott műszaki csapat felel.

A kezdeti szolgáltatási paletta mára egy korszerű, sokrétű előfizetői igényt kiszolgáló termékskálává változott, melyben helyi igényeket is kiszolgáló digitális kábeltelevízió csomagok (analóg csatornákkal), 14 digitális tematikus kábeltelevízió csomag közel 130 elérhető csatornával, HD  csatornákkal - valamint telefon szolgáltatás, TARR MobilTV, TARR MobilTEL alkalmazás is megtalálható.

Szélessávú internet sávszélességeket 2015. év folyamán, szinte minden Előfizetőnknél megemeltük.

Lakossági Előfizetők 2009. óta kombi csomagokban, kedvezőbb havidíjjal is előfizethetik a TARR Kft. szolgáltatásait, melyben újdonság a 10, 20, 40, 60, 120M Internet tartalmú kombik.

Üzleti Előfizetőknek 2012. év hozott jelentős újdonságot, megjelentek internet és telefon csomag kombinációk, mely kifejezetten az üzleti szegmens igényeinek kiszolgálására készültek. Ezen felül egyedi ajánlatot is kérhetnek, amennyiben az üzleti csomagok egyike sem fedi az igényüket.

Lehetőség van komplex telefon és optikai internet ajánlatok kérésére is. Házhoz visszük az üzleti kommunikáció minden kellékét.

„Hálózatunkat a minőségi szolgáltatásért, ügyfélszolgálatainkat a minőségi kiszolgálásért folyamatosan fejlesztjük. Honlapunk megújult, mely arculatában, tartalmában, valamint funkcionalitásában is XXI. századi igényeket hivatott kiszolgálni. Ügyfélkapu rendszerünkben Ügyfeleink személyre szabva intézhetik ügyeiket. Győződjenek meg róla Önök is!”– invitál Tarr János ügyvezető.

 

Üzletpolitikai nyilatkozat

A TARR Kft. meghatározó stratégiai és üzleti eleme az ügyfélorientált szolgáltatás. A Társaság számára az ügyfélközpontú szolgáltatás mindazon funkciók összessége, melyekkel kielégíthető ügyfeleinek igénye és versenyelőny biztosítható a konkurenciával szemben.

Az ügyfélorientált üzletfilozófiát megalapozó, szinergiákra épülő, organikus működés során az alábbi elveket alkalmazza a vezetőség:

 

  • Ügyfélközpontú szolgáltatás

Ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálását piacvezető technológiai megoldások nyújtásával és a szolgáltatási folyamatok tudatos menedzselésével biztosítjuk. Mérjük és elemezzük ügyfeleink elégedettségét, működésünk hatékonyságát.

 

  • Versenyképes működés

A menedzsment megteremti, folyamatosan fenntartja a megbízható, rugalmas, költséghatékony, innovatív, ügyfélközpontú működést és az ügyfelek megelégedettségét kiváltó telekommunikációs szolgáltatást.

 

  • Környezettudatos gondolkodás

Működésünk, hálózatfejlesztéseink során betartjuk a környezetvédelmi normatívákat, környezetbarát megoldásokat alkalmazunk, melyet alvállalkozóinktól is megkövetelünk.

 

  • Egészséges, biztonságos környezet

A menedzsment a munkavédelmi tevékenysége során a megelőzésre, az elővigyázatosságra, a partnerségre, a fenntartható fejlődésre és a mérhető hatékonyságra törekszik. Biztosítja az értékteremtő folyamatok kiszolgálási kockázatának folyamatos ellenőrzés alatt tartását és a veszélyforrások csökkentését.

 

  • Minőségtudatos munkavégzés

Humán erőforrásunk képezi azt a szellemi tőkét, amelyre a szervezet hosszú távon stratégiai és értékteremtő képességét alapozza. Alapvető célunk, hogy a munkatársaink szakmai tudását és elkötelezettségét állandóan fejlesszük, a döntésekbe bevonjuk, elégedettségüket növeljük, minőségtudatos gondolkodásukat erősítsük.

 

A szervezet vezetősége elkötelezi magát az integrált menedzsment rendszer hatékony működtetése, folyamatos fejlesztése mellett és biztosítja az üzleti célok eléréséhez szükséges feltételeket, erőforrásokat.

 

 

Vezetői nyilatkozat

A Társaság értékteremtő folyamatainak, valamint távközlési szolgáltatásainak színvonalát a magyar és a globális piac mindenkori igényéhez kívánom alakítani. Tisztában vagyok azzal, hogy céljaink elérésének elengedhetetlen feltétele a piacképességünket meghatározó, a hatékony működést megalapozó és fenntartó integrált menedzsment rendszer.

A hatékony működés biztosítása érdekében a felső vezetőség megfogalmazta:

  • üzletpolitikáját, céljait, előirányzatait és programjait

 

  • a szolgáltatási folyamatok működését szabályozó követelményeket és eljárásokat, illetve a szolgáltatásnyújtás eseti tételes ellenőrzési módozatait.

 

A felső vezetőség kinyilvánítja azon akaratát,

  • hogy a fentebb említett szabályozó dokumentumokban foglaltak betartását az irányító és a személyi állomány részére kötelező érvényűnek tekinti,

 

  • hogy a szolgáltatási képesség állandó fejlesztését, az igényes munkavégzésen túlmenően a Társaság minden vezetőjétől és alkalmazottjától elvárja.

 

Minden tőlem telhető eszközzel, operatív és stratégiai szinten képviselem, illetve biztosítom az ügyfélközpontú minőség és versenyképes szolgáltatást, mivel csak a nemzetközi előírásokra épített menedzsment rendszer működtetése, korszerű vezetési módszerek alkalmazása jelenthet eredményt és előnyt a konkurenciával szemben.

A Társaság integrált irányítási rendszerének működtetését, folyamatos fejlesztését és stratégiai menedzselését saját hatáskörbe rendelem, hogy ügyfélorientált működési filozófia megteremtésével szilárdítsuk meg piaci pozíciónkat.

Elrendelem az integrált menedzsment kézikönyv és az általa hivatkozott dokumentumokban rögzített előírások, 2009. szeptember 15. hatállyal történő bevezetését és utasítom a Társaság minden alkalmazottját annak betartására.

 

 

TANÚSÍTVÁNYOK

ISO tanúsítványok

A TARR Kft. környezetközpontú irányítási rendszere megfelel az MSZ EN ISO 14001:2005 szabvány követelményeinek.
Tarr Kft. KIR tanúsítvány 2016

A TARR Kft. minőségirányítási rendszere megfelel az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek.
Tarr Kft. MIR tanúsítvány 2016

A TARR Kft. egészségvédelem és biztonság irányítási rendszere megfelel az MSZ 28001:2008 szabvány követelményeinek a tanúsítványon szereplő hatókör szerint.
Tarr Kft. MEBIR tanúsítvány 2016

A TARR Kft. számlázási rendszere megfelel az EHT. 2013. évi C. törvény 142. § (3) bekezdésében szereplő, a díjak hibátlan kiszámítását végző rendszerelemek 2017.01.24-én vizsgált állapotára.
HUNGUARD számlázási rendszer karbantartási audit tanústívány HUNG-T-ZART-026/n-2-2017

 

 

MINŐSÉGI TANÚSÍTVÁNYOK

Átfogó informatikai tanúsítvány 2015

A TARR Építő, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. díjak hibátlan kiszámítását végző zárt elektronikus információs rendszere megfelel a 77/2013. (XII.19.) NFM rendelet 3. és 4. sz. melléklet

·         adminisztratív védelem 1.,

·         fizikai védelem2.,

·         logikai védelem

biztonsági osztályába sorolt követelményeinek.

A sikeres audit eredményeként a Minőségirányítási Tanúsítványunk 2017. december 31-ig érvényes.


TARR Kft. átfogó informatikai tanúsítvány 2015

 

 

Csatorna ajánló

Összes csatorna: